.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل کمیته ساماندهی شیلات در گیلان

استاندار گیلان از تشکیل کمیته ساماندهی شیلات این استان خبر داد.

به گزارش 
شمال نیوز به نقل از فارس، مهدی سعادتی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی استانداری گیلان حمایت شیلات استان را از برنامه‌های ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: به همین منظور کمیته ساماندهی شیلات گیلان باید ایجاد شود.
وی توجه به تمام ابعاد شیلات گیلان را مهم دانست و تصریح کرد: توجه به شیلات می‌تواند مشکل اشتغال استان را برطرف کند و با توجه به وضعیت دریای خزر و محدودیت صید ماهیان خاویاری در آن، توسعه آبزی‌پروری و استفاده از سرمایه‌گذار بخش خصوصی یکی از راه‌های مهم است.
مقام ارشد گیلان با بیان اینکه شرایط صید استان در شٱن مردم گیلان نیست، خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته ساماندهی شیلات گیلان می‌توانیم شاهد تحولات باشیم.
وی با تصریح بر اینکه به مشکلات اجرایی و منابع طبیعی و محیط زیست استان شخصاً ورود می‌کنم، بیان داشت: امیدواریم با تمام توان برنامه‌ها را دنبال کنیم.
سعادتی با اشاره به بخش اعتبارات در بحث شیلات، اذعان داشت: انتظار می‌رود سهم بیشتری از اعتبارات به گیلان اختصاص داده شود.
وی، موضوع پرورش ماهی در قفس را تجربه‌ای دانست که دنیا به آن دست یافته است و افزود: ما در گیلان خواهان گسترش این مسئله هستیم.
نماینده عالی دولت در گیلان، استفاده از ظرفیت‌های گیلان را در بخش آبزی‌پروری مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: گیلان دارای بهترین مرکز در این زمینه است و باید گسترش یابد.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس نیز در این جلسه شیلات را به عنوان نهادی دانست که باید بتواند سیاست‌های صید و صیادی را پیگیری کند.
فرهاد دلق‌پوش با بیان اینکه برطرف کردن مشکلات صیادی نیازمند امکانات است، اظهار داشت: شیلات باید بتواند توان خود را تقویت کند و ماموریت‌هایش را به خوبی انجام دهد.
وی افزود: گیلان مناطقی دارد که می‌شود در آن درآمد ایجاد کرد و نیازمند اعلام یک بسته سیاستی است و با توجه به قابلیت این استان مسئله صید و صیادی باید مورد توجه قرار گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.193 seconds.